"מַהִי יְרוּשָׁלַיִם?" – דפי הנחיה למורה הצעה לפיתוח נושא ירושלים, בכיתה, באמצעות מושגי יסוד

"מַהִי יְרוּשָׁלַיִם?" – דפי הנחיה למורה הצעה לפיתוח נושא ירושלים, בכיתה, באמצעות מושגי יסוד

"מַהִי יְרוּשָׁלַיִם?"דפי הנחיה למורה

לפניכם הצעה לפיתוח נושא ירושלים, בכיתה, באמצעות מושגי יסוד שיבנו את הנושא.

תהליך ההוראה מתבצע בדרך הבאה:

1. בחירת המושג והגדרתו

2. שאילת שאלות בהקשר

3. בחירת תחום ספציפי ולימודו בכיתה.


ניצן אליקים

View my other posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *